söndag 13 januari 2008

Första veckans resultat.



Dessa bilder visar resultatet efter en vecka.Tro nu inte att det kommer att flyta på lika smidigt i fortsättningen ...knappast.Mina pärlor hotar i bakgrunden,men jag ska nog försöka få "vapenvilan"att fortsätta i mitt vardagsrum.Det finns inga "måsten"här hos mej. Alla mina "gunstlingar"får sin beskärda del av min tid*ler*

Halsdukar stickad efter Barbros mönster. Krokade vantar.Mönstret till dessa vantar finns i en Bok som heter-Mössor*Vantar skriven av Ulrika Andersson.Boken brukar finnas på biblioteket.Det är en bok som är utgiven 1989 på ICA-förlaget.

Mössan stickad efter ett eget mönster.

2 kommentarer:

Nina BF sa...

Vad kul med en ny blogg! Det ska bli spännande att följa resternas öden!

Kram Nina

Mikaela sa...

Den halsduken var bara för häftig. Hur stickar man så på diagonalen?