tisdag 18 augusti 2009

Dax för del 4 på långdistansen.



Gårdagens resultat blev ett par.Få se om jag hinner med 2 par i dag.

Kom precis upp från bastun...det var ledigt där ...så jag har laddat en hel timme i den sköna värmen.Hyn är len som en nyponros....nu ska här stickas :)

Ett par är redan halvklara,kollare på Emma i förmiddags, har ingen aning om vad som händer i kväll där borta.Synd att det inet är TV1 som visar hela VM.Det är så jobbigt med reklam och reportrarnas snack....det tycker jag i allafall.
I morgon blir det ingen stickning förrän till kvällen.Jag ska ut och åka båt.
Viking Line till Mariehamn.Det blir tidig väckning...båten går 7.45.
Ska ta med mej en stickning...men jag vet inte om det blir tillfälle till att ta fram den.
Men inte kan man åka någonstans utan sina"cigg-läs stickning" :)

Inga kommentarer: