lördag 17 april 2010

Dax för en liten uppdatering.

Här är en lite filt på gång.Jättekul .Jag älskar att kroka. Såg filten här.
Jag rekommenderar verkligen, testa får ni se,hur kul som hellst.
Kunde inte låta fingrarna vara i styr.
Engelsk hjälp finns här

Mina Ehva vantar är klara.Det är restgarn även i dom.Därför får dom figurera på den här bloggen.

Den här lilla västen blev till en kväll när jag hade drabbats av "Aftonbladet/Expressen"syndromet.Kunde inte bestämma mej för vilken påse jag skulle plocka fram.Inte ens ett mönster till västen har jag ...den föddes under tiden jag virkade.
Det saknas några knappar,sen far den vidare till Stickhjälpen.


6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så söt västen är!
Har du något mönster till den?

Carola sa...

Vilka söta grejor. Gillar verkligen färgerna i filten.

Emilia sa...

Vilka fina grejer - filten ser verkligen rolig ut att göra!

Rosenvante sa...

Vad ska man säga, det är ju så gulligt o fint alltihop.

Maria sa...

Visst är filten kul att göra!
Och snygga färger du valt :D

~ Hennes Rum ~ sa...

Hej, så roligt att Du hälsade på hos mig :-)

Och här finns det då verkligen stick & virkglädje ser jag. Så roligt för mig att kunna få hälsa på här också!
Den lilla västen där, den är ju helt underbart söt!