söndag 4 maj 2014

Fjärrvärme lådan fylls på igen

Jag har konstaterat att jag är inte så förtjust i att sticka stora saker som tex  den här kokongen.Har väl skämt bort mej med att allt jag gör blir fort färdigt.Stor risk att större projekt blir liggandes halvfärdiga allt för länge.Sen tar det lite extra på armar och axlar med tyngre arbeten.
Nå ja....nu är kokongen i alla fall klar.
 
 Baby kokong som ska resa vidare till Rumänien...så småningom.Jag gjorde ett eget tillägg nertill på
påsen.Virkade till 2 varv med stolpar+ ett varv med 1 stolpe+1 lm,så det blir som ett galler där man trär in ett band till att snörpa ihop påsen.



Så även den här femtimmarskoftan med Rigamössan.
Jag gillar det här Blomgarnet.Det blir så himla fint mönster.

En försändelse med små mössor är på väg till AFFC

Inga kommentarer: