torsdag 14 augusti 2008

Jag har inte övergett mina rara små restnystan.







Nu ska det bli(förhoppningvis)lite fart på mina restgarner.Dom har fått vara ifred ett tag.Mitt OS-projekt är klart,så nu tänkte jag sätta fart på mina små älsklingar.Det här en del,bara små snuttarna.Det ska bli pulsvärmare och så har jag tänkt mej en halsduk i dominorutor.Såg att det låg lite färdigstickade rutor i en påse.Dom återkommer jag till.


I veckan har jag stickat 2 par pulsvärmare och ett tredje par sitter på stickorna.

Ett par grytlappar har också sett dagens ljus.
I julens färger.Såg att det fanns garn till flera i samma färg.
Bra,då försvinner det lite bomullsgarn också ur påsarna.

2 kommentarer:

Nina BF sa...

Hej! Det är lika kul varje gång jag kikar in till dig och se vad du har gjort sen sist! Perfekt med sportevenemang på tv!

Pitepärlan sa...

Men så snygga grytlappar!! Virkade?