onsdag 6 maj 2009

En restgarnsblues......


Det låter väl härligt.Jag gillar mina restgarner.Har samlat i en massa år,säkert 30-40 år.
Här är en bråkdel.....det finns mera....mycke mera:)
Himmel och pannkaka.....när jag riktigt börjar räkna på fingrarna så blir det MINST så många år.Som tur är så har ju garn inte "bäst före datum".
Har en del planer på vad jag ska göra av dom....
Nu kanske jag får lite mera fart när jag har gått med i Restgarnsblues bloggen.
Denna nya inspirations blogg kanske hjälper till att minska mitt lager.
Jag ska flytta under sommaren.Ny lägenhet ,nya idéer.
Det ska bli riktigt spännande.I den nya lägenheten ska jag planera en bättre plats åt mina garner.Nu tycker ni nog att ja är lite tokig,men jag måste liksom ha ett antal nystan innom synhåll,då poppar det fram en del idéer på vad man ska göra.

Inga kommentarer: