lördag 23 januari 2010

Award.


Stick-Kine och Kreativitetsbloggen har förärat mej en Award.

Nu ska jag försöka knåpa ihop 7"sanningar "om mej.
#Är galet förtjust i garn.
#Min senaste "kärlek"är pärlbroderi.
#Älskar mitt pensionärsliv,för nu har jag all tid i världen att syssla med det jag gillar,handarbeta ,promenera,träffa vänner.
#Mönstersortering är ett evighetsprojekt hos mej.
#TV program som jag gillar är-Top Chef och Gordon Ramseys Hells Kitchen.
Även Project Runway som har med kläder att göra.
#Gillar choklad.
#Har en ovana som stör mej.Jag är snabb på och ändra lite på beskrivningar när jag stickar.
Sen kommer jag inte alltid ihåg att skriva ner ändringen.Det resulterar i problem om jag stickar på sockor eller vantar.
**************************
Nu skulle jag egentligen plocka ut 7 bloggar som ska få denna Award av mej.
Svårt,svårt.
Det finns så många kreativa härliga bloggar där ute.
Alla är värda en Award.

1 kommentar:

Mia sa...

Grattis till awarden :)
Tycker om choklad? där är du inte ensam. Mönster och stickmönster speciellt ar jag svårt för att följa, men dom är en god inspirationskälla. Du får se till att penna och papper på sidan av så du kan anteckna dina ändringar. Ha en fin söndag :)