lördag 22 januari 2011

Veckans bravader.

Det här är tänkt att bli någonsorts sjal,även om jag är på -g- med den så är det ingen garanti att den blir klar.Orsaken är att jag gillar inte riktig färgen på garnet.
Vet inte ens varför jag köpte det.
Nu ska jag inte ge mej....Något ska det bli.
För mottot är ju att rester ska användas så det är bara till att kämpa på.

Det här är tänkt att bli en babymössa.


Denhär fuskollen blev inte riktigt som jag tänkt mej,men den är nog fullt användbar ändå.
Hade tänkt att det skulle vara lite större"kjol"
Garnet är för tjock,men jag körde på ändå.
Har provat den på mej och den funkar,och det är ju huvudsaken.



2 kommentarer:

4U2 sa...

Jag tycker om färgen! Du gör finfina saker enligt min mening.

Stubbetufsa sa...

Tre ting! Halsen er vel fullt brukbar, varm og god i frosten!

Og så har du to påbegynte ting!
Sjalet blir nok flott ser det ut til. Og jeg liker fargen!

Barnelue, er det slik du lager den? Og så feller du noe kraftig på slutten, slik at det blir baksiden på lua?